one day I'll fly away, and leave all this to yesterday.

Hejsan!
Mitt liv rullar på och går sjukt fort, men jag klagar inte, för då kommer sommaren fortare (om den kommer överhuvudtaget, massa snö, i MARS! hemskt). Tror inte att jag inte uppdaterat ordentligt på en hel månad? hehehehe.

Jag har sportlov för tillfället och njuter av att bara va ledig. Under helgen va jag med Sofie och Lisa, vi kolla på fiiiiiilm, 4 stycken hann vi glo igenom på ett dygn (Moulin Rouge, A walk to remember, Sweeney Todd, Tusen gånger starkare). Vi hann även äta tacos och skratta galet mycket. Puss på er båda!♥

Fotografering har jag i princip helt lagt på hyllan för tillfället, men jag fotade lite i Spanien, men dom har jag inte ens kollat igenom. Det lilla fotandet som blir sker med telefonen.
Nu ska jag borsta tänderna, och sen dra till Louise! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0