Muffins

Tjohej.
Även fast klockan bara är 7 så har jag hunnit gjort väldigt mycket idag.
Först var jag då i skolan, och där skrattade jag sjukt mycket... Elisa och jag var...övertrötta och misstolkade allt.
Efter det så gick jag hem, och så kom Lisa och Sofie. Med sig hade dom VÄRLDENS mysigaste muffinsbok till mig! übersöta kompisar. ♥
Sen skulle Sofie till kyrkan tror jag (?) och Lisa skulle till musikskolan, så jag följde henne. Väl där så hann jag också med mycket, typ att göra bort mig i pentryt, dansa sjukt snyggt, sjunga ännu snyggare och skratta lite. Kul var det iallafall.
Nu är jag mycket sugen på muffins (och även hungrig efter att ha kollat igenom boken 14 gånger) och ska skriva om den industriella revolutionen. Najs. Eller inte, typ.

Här är då boken jag fick! Blir ju hungrig av att kolla på omslaget ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0