Tuva

Tjoflöjt. Denna dag har gått alldeles för fort för min smak.. (med undantag för gudstjänsten, programmet var på 9 SIDOR!!!!!) Efter gudstjänsten så åkte jag med mamma och Simon till Karlstad på födelsedagskalas hos kusinen. Det var väldigtväldigt mysigt och jag hade nog kunnat stanna där mycket längre.. haha.

Just nu så sitter jag och önskar att jag hade en tidsmaskin så att jag kunde ta mig själv 3 veckor fram i tiden. Men ack nej, jag måste genomlida dessa 3 veckor dag för dag :(
Som ni kanske förstår så är jag inte så taggad på skola imorrn, men man måste ju.

det var då denna söta sak vi var och firade, för hon fyllde hela 4 år. Usch så fort det går!

Kommentarer
Postat av: Emma

Guud vad söt! Mira fyller ju fem nu! det är helt sjukt vad dom växer...snart är vi gamla tanter Emma!:D

2010-11-29 @ 06:52:44
URL: http://photosbyemma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0