Kyrkan...bra eller inte?

Shit! Kom på nu att jag måste springa hem från Emma! Måste ju till kyrkan imorgon, det är ju första advent så det blir värsta mässan tror jag! Visst är det ju ganska tråkigt men seriöst, finns det något....lugnare ställa att vara på än i kyrkan? Nix. Man blir verkligen helt lugn, och kan tänka mig att det är ännu mysigare på just ADVENT! Det är ju då man har som typ, mysigast hemma (som vi har nu..verkligen asmysigt! nästan så att jag känner för att bjuda hem er så att ni får komma och kolla haha;)) och då borde ju kyrkan, som annars är så lugn och en fridfull plats, vara det optimala stället på advent! Dock känns det som att jag hellre hade varit hemma med några tända ljus och en varm dusch, kanske även en bok, men det är säkert renande för själen att vara i kyrkan också! Haha vad poetisk jag lät nu märkte jag... men det är verkligen så jag känner, och genom att det är min blogg borde jag få skriva vad jag vill, right!?;) Haha puss! Måste hem nu CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0