2010-11-29

Hejsvejs.
Skolan idag var rätt seg, och rätt jobbig men det gick bra ändå, jag fick gjort endel som jag legat efter med pga att jag varit sjuk, så det var skönt! En annan sak som är väldigt kul, är att veta att det går bra, när man sliter såhär. Fick reda på både fysiken och Amerikanska revolutionen, och det känns väldigt bra!

När jag kom hem så gjorde jag lite läxor, lite till läxor och ännu lite mer. Efter det så var jag på piano, och när det slutade så gick jag på stan och letade efter lite julklappar. Det är verkligen så sjukt svårt!! Har ingen aning vad jag ska köpa till folk...haha.

en gullig bild på min kusin, vars familj är i Thailand. De kommer hem nästa måndag, och jag saknar dem!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0