This is my life, my friend.

Mina halstabletter är slut. INTE BRA. Måste gå och köpa mer, om jag orkar.
Imorrn så kommer Emma hit. Vi ska kolla på melodifestivalen och fota, fast först måste jag köpa en födelsedagspresent till henne. Ska göra det imorrn tänkte jag, fast jag har absolut iiiiingen aning vad jag ska köpa, haha.

Jag har varit hemma hela dagen idag också. Läst fysik, gjort matteläxan och lite mer matte, tsm med gammal musik :) Man glömmer lätt bort hur bra låtar är, bara för att man tröttnar på dom ett tag. Därför så sparar jag alla låtar i en egen spellisa på spotify . Ganska praktiskt faktiskt. C:

Nu ska jag ner och göra te, och sen får jag väl gå och köpa halstabletter! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0