Fotat


en söt liten Collin.

Gud vad jag är trött. Emma var ju här igår, och vi häll igång till halv två ungefär, och jag var ganska överdrivet "pigg". Snarare övertrött men skitsamma, och doktorn sa till mig att när jag blivit frisk så skulle jag ta det lite lugnt.. det gjorde inte jag igår. Så nu har jag världens huvudvärk, haha.

Iallafall, så fotade jag och Emma hela kvällen. Hon lämna kvar hennes kamera här, så jag funderar på att när jag ska lämna tillbaka den så får hon tillbaka mitt Kitobjektiv, så har jag kvar henner 50mm. Det är ju kul, att ha två kitobjektiv liksom C: Nejdå, men jag har fotat lite med det nu på morgonen, det är kul!
Nu tror jag att jag måste gå och lägga mig lite, men vi hörs! :)

Och bilderna som vi fotade igår kanske ni får se, om vi har lust,haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0