17.24

(Varning för lång och helt ointressant text!)

Idag var det auditions, och gud vad skönt att det är över! På River flows in you så gjorde jag bort mig totalt och stanna mitt i låten, men tydligen så hade det låtit bra ändå. Jag försökte stryka senare, eftersom jag säkert kommer göra samma sak på showen, men Niklas vägra och sa att om jag inte vill spela så ska han tejpa fast mig på en stol och bära upp mig på scenen så jag spelar, så jag antar att jag måste spela, haha.

All these things that I've done gick skitbra. Jag blir helt speedad av den låten, haha. The Climb gick också bra, men fråg mig inte vad jag gjorde, fel vart det iallafall.

Igår på repen hade vi askul!
Ingen kom, för folk trodde inte att det var rep, så jag, Lisa, Daniel och Rasmus jamma i tre timmar!  Sommartider var bäst. Jag och Daniel vill köra den på showen C: Och Rasmus(en annan rasmus) gjorde slut på batteriet i min iPod, haha.
Och Lisa kan inte säga G och K. Jag mobbar henne lite för det. :)
Jag längtar asmkt till showen nu, och det är bara två veckor kvar!!!! :D


Nu känns det som att jag inte har så mkt mer att berätta. Nu blir det Mat, dusch och Matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0