15.37

Ska jag våga ta farväl? ♥

Kommentarer
Postat av: sofie

Emma, om du menar det jag tror att du menar..? alltså... aaah du vet nog vad jag tänker på. Så tycker jag inte att du ska ge upp ännu. Jag menar, du är UNDERBAR som person, du är söt och omtänksam, listan kan bli lång. Och jag tro verkligen att "det får inte jag säga mannen" kommer att tycka likadant som jag om ni verligen lär känna varandra. Försök bara att vara dig själv hela tiden så kommer det förhoppningsvis att gå jätte bra.

Ni skulle vara söta tsm.



Vet inte riktigt om det var "det får inte jag säga mannen" du syftade på i detta inlägg... men eftersom det var den enda jag accesoerade till så var jag tvungen att komentera.

Kram på dig! <3

2010-03-12 @ 22:24:26
URL: http://inala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0