Simons kompisar

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1394391/images/2009/dsc_0301-1_53746261.jpg
Jag har en bror, han har två kompisar, som är fullkomligt knäppa! Just nu håller de på att spela in en film tror jag... ajja, orkar inte bry mej om dom riktigt.
Jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Har typ inte vart med nån på hela veckan, bara varit hemma och gjort läxor och gått och lagt mig vid nio. Igår var det meningen att jag skulle kolla på reprisen av vma men det orkade jag ju inte ( Det var klockan tolv) för jag var så himla trött. Liiiiiiite irriterande faktiskt. Förövrigt så trivs jag suuuuuuperbra i min nya klass. Nu kom Otto in och sa att jag inte fick se på filmen, jag tror att dom försöker med omvänd psykologi för att de så gärna vill att jag ska kolla på den. Det vill jag inte, haha.
Nu ska jag gå och lägga mej för att förhoppningsvis vara nåt att prata med ikväll!
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0