jag måste verkligen skaffa en twilightkategori...

...kom jag på!


Såhär fint är det på mitt skrivbord nu! :D

Jag har faktiskt packat ända sen jag kom hem! (om det räknas som att packa när man laddar ner musik?haha.)
Iallafall så är det faktiskt bara 24 timmar kvar nu! jag har nog inte riktigt fattat att jag kommer få se New moon imorrn. Blev ännu gladare förut när jag läste att nån som sett den tyckte att den var sämre för att det blåa ljuset som var i twilight inte är i New moon, och det är jag bara glad för, för det är det som jag stör mig mest på i Twilight, haha! Men nu måste jag packa det sista, sen göra lite matte innan jag ska duscha och ta en kopp te!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0