as the snow flies...

Hej! Överlevt ännu en fredag i skolan, ni kan inte fatta hur himla jobbiga fredagar är!

*kemilabb
*Fysiklabb
*kemi teori
*Matte
LUNCH!
*Engelska
*Tyska
*Bild

Slutar 14.50.
hatar fredagar! Iallafall, när jag slutat gick jag och köpte en twilighttidning, som kom med klick idag! :) Sen så gick jag hem och nu sitter jag och läser i den. Och lyssnar på In the ghetto med Elvis! Vet inte om ni sett videon på Tove som jag lagt in för en vecka sen typ, där sjunger hon den, och den är supermke bättre när hon sjunger den men jag lyssnar ju på spotify och där finns inte Toves version av In the ghetto, haha.


Och om ni vill lyssna på en kille med ootrolig röst, ni som har spotify:Kim – Here Comes The Night - Acoustic Version

Asså, HANS RÖST! <3

Ikväll missar jag Idol igen. Har bett lejla att smsa mej om vilken låt Tove sjunger! Jag ska till Ida ikväll, ska bli grymt kul! :D Sen måste jag läsa massa kemi också. Men det sparar vi lite tkr jag, haha!

Ha en skön fredag kväll! KRAM!



(Rubriken är början på In the ghetto, annars så tror jag faktiskt att det nästan snöar ute, haha!)

Kommentarer
Postat av: Emma

SV:

Alltså det är helt sjukt jobbigt, när jag åkte till skolan var jag bara väldigt hes men sen vart det värre och nu hörs det inte ens när jag pratar...så JÄVLA jobbigt xD tack:) <3

2009-11-13 @ 18:51:07
URL: http://emmakalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0