JAG LEVER!


Imorse så råkade jag ta upp kameran och knäppa lite bilder på blombuketterna jag fått när jag tog konfirmation. Detta var första gången jag fotat seriöst sedan december. Alltså fem månader sen.
När jag kom hem från skolan så hade jag tråkigt och gick ner i källaren med stativet och fjärrisen, och här är resultatet. Det är pixligt och suddigt, men jag orkar inte bry mig längre. Jag är bara glad. Glad för att sommaren snart är här, glad för att jag har spotify premium och glad för att jag hittat min spellust någonstans ifrån.

(förövrigt min första "flera i en" bild. halvdåligt men ändå rätt okej, känner jag då.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; jasså du!

2011-06-03 @ 14:11:07
URL: http://Photosbyemma.wordpress.com
Postat av: Lisa

Haha, va söt bild! :D

2011-06-04 @ 13:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0