Tråk.

Jag har för tillfället mycket tråkigt. Funderar på att ta mig en kopp te, men då kommer nästa problem: Jag orkar inte resa mig och gå ner och koka vatten, hehe.

Iallafall så har dagen varit väldigt lång idag, började med att jag knappt orkade gå upp. När jag väl kravlat upp så skulle vi åka runt och lämna grejer till halva släkten. Åkturen slutade med Kaffe och skratt hos familjen Karlsson.
Sen, vid 4 så kom Sofie, så var hon här ett tag och vi pratade om massa random saker. Hon är så söt! ♥

Nu så har jag tvingat in Emma på msn, men hon mobbar mig lite smått, och det är inte helt okej! Medans Emma nu skriver något lååångt (hon har hållit på i flera minuter) så ska jag gå ner och göra te!

Kommentarer
Postat av: Sofie

sv: när jag kom hem tänkte jag ta ris ala malta MEN jag lyckades hindra mig själv. men jag är galet sugen på någonting. ;o

2011-01-02 @ 22:08:43
URL: http://inala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0