Slut

Nu är lovet slut och imorrn börjar skolan. Jag vill verkligen inte, men jag intalar mig att ju fortare det börjar, desto fortare är det slut. När åttan är slut, så har jag bara ett år kvar på central! Det är faktiskt ganska sjukt tycker jag...

Idag var jag och mamma på Ikea(och på bergvik:D) och jag införskaffade två ramar och en iPoddockningsstation (långt ord det blev!) som jag gillar skarpt. På Ikea såg jag också en sjukt snygg tavla som jag vill ha, men den var väldigt (mega) stor.

Just nu så har jag precis ätit mat, och bestämt med Sofie att vi ska börja simma. Roligt!
Nu ska jag läsa det sista i Harry Potter boken, men JAG VILL INTE ATT DET SKA TA SLUT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0