lördag


Tack, det va snällt sagt.

Hejsanhoppsan. Här var det inte världens bästa uppdatering, men jag skyller på att jag haft fullt upp.
Igår efter skolan så va jag och sjöng lite roliga låtar med världens bästa sånglärare, och sen så kom Emma till mig. Vi va så trötta så det blev ingen film, haha.

Idag så har vi fotat lite, och så har vi varit ute och gått.......3 GÅNGER, för att Emma tappade sin telefon. jagärtrött.com
Iallfall, har tittat på min lärares kommentar till början på mitt arbete på Franska revolutionen och de va jättepositiva så det gjorde mig glad, hihi. Nu ska jag återgå till att frysa,

Pusshej.

Kommentarer
Postat av: nellie

svar: haha det har du nog rätt i x)

Har kommit långt nog i boken att glömma det :d

2010-10-23 @ 21:32:58
URL: http://nellienilssssson.blogg.se/
Postat av: Li

fin blogg :)

2010-10-24 @ 09:39:15
URL: http://minestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0