En vecka

Jag va hos doktorn idag. Jag hade bara en "vanlig" förkylning, men skulle helst stänga in mig tills jag blev helt frisk. Alltså så kommer jag antagligen va hemma hela veckan. Suck. Ska snart till skolan och hämta alla mina böcker. Kul att missa en hel vecka i skolan då -.- Jag kommer dö.

Iallafall så kommer jag få tillbaka min dator ikväll :D Grafikkortet hade kommit så han skulle bara installera någa saker innan. Jag har saknat min dator, och alla mina bilder! haha.
Nu måste jag vila mig, helt slut efter att ha varit hos doktorn.♥

Kommentarer
Postat av: Emma - fotoblogg

helt heeeeemskt xD haha ja, "20 november! eller...30 juni menar jag!" xD

2010-03-09 @ 14:27:13
URL: http://emmakalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0