Sunday

hej! Idag har jag varit på hockey, tror jag har vart på det för mke sista tiden, för jag har börjat känna igen andra lags föräldrar. haha. Och så tkr jag inte att det är så himla långtråkigt längre heller, haha.
Iallafall, idag är det söndag och imorrn är det skola. som jag inte vill. Men jag får fortsätta på min vante! Det ska bli kul:D Sen drar repen igång också. Ska bli kul. Fastän att jag kommer bli så stressad så jag kommer dö den här våren, menmen. Har under helgen tagit cirkus 600 kort, och inte mått bra alls. Alldeles för trött och stressad.

Nu lyssnar jag på satellite heart, och snart blir det pizza!

See ya!♥

Kommentarer
Postat av: Angelica - Foto & Personligt

Svar: Mamma och pappa tycker att jag sitter för mycket vid datan.. ;)

2010-01-18 @ 19:49:17
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0