Tisdag

Oj vad jag är aktiv här hela tiden inte.
Iallafall, idag så kom mina nya älsklingar! Harry Potter-böckerna, 4-7♥♥ Filmerna däremot har fastnat nånstans på vägen, NICHT GUT! För att dämpa min harry-potter-besatthet så sitter jag nu och lyssnar på Hästpojken, och drömmer mig tillbaka till den 15 Juli och festival. Jag saknar det så mycket att det gör ont!

Igår så va jag med Emma, vi kollade på "Harry Potter och de vises sten" (på VHS!) och sen så sov hon här. Det var ruligt. När Emma gått så åkte jag till Charlottenberg, och där hittade jag en realisation på en av mina favoritserier, nämligen Desperate Housewives, så den köpte jag!

När vi kom hem därifrån så var det bara att göra sig iordning igen, och åka till farmor och bli itryckt massor med mat. Känner mig som en uppblåst ballong nu, typ.

Nu ni, har jag inte tid för min käääääääääääära (ironi) dator längre, för boken kallar! Dock har jag redan sett filmen, så jag vet vad som händer, men deeet behöver man inte bry sig om.

bilden är bara för att jag ska ha en bild, den är gammal (som man förhoppningsvis kan förstå, det är INTE äppelblom ute) men jag har för tillfället ingen annan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0