söndag

Gud vad mycket man hinner med när man går upp i tid..haha.
Gick upp vid 9 imorse, och så gjorde jag lite grejs innan jag gick på gudstjänst (för det är ju såååååå kul att ta konfirmation, men det var iallafall familjegudstjänst så det tog bara 45 minuter!) och direkt jag kom hem så skulle vi till morfars sommarstuga. Så nu känner jag mig mycket nyttig som rört på mig OCH varit ute.
Nu ska jag försöka hitta nån som vill gå på stan med mig, för jag mååååste verkligen köpa de sista juklapparna nu. hehe.


Kommentarer
Postat av: Emma

sv; Haha men det är ju bra att jag har lärt dig något iallafall;)



Gillar verkligen denna! Och ännu mer den andra haha! :D

2010-12-12 @ 19:59:35
URL: http://photosbyemma.wordpress.com
Postat av: Emma

sv; Nu blev jag helt osäker..är det här bilden du redigerade eller jag? haha! för... jag minns att jag tyckte bäst om den vi redigerade sist, alltså den du redigerade... men nu minns jag inte hur den såg ut så då kan det ju lika gärna vara den här... haha? fattar du? ;)

2010-12-12 @ 20:36:38
URL: http://photosbyemma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0