Skolarbete

Så var det söndag kväll igen. Imorrn blir det en ny JOBBIG vecka! Tur att det bara är två veckor kvar, annars skulle jag i det närmaste dö tror jag.
Förut så fick jag sms från min moster, som nu sitter på bangkoks flygplats och väntar på att få flyga hem. Saknar dem sjukt mycket, så det ska bli väldigt kul att de kommer hem igen. :D

Annars så har jag varit väldigt duktig idag tycker jag, jag har gjort massa fysik, meteorlogiarbete i so:n och skrivit anteckningar till Kemin. Har även hunnit kolla på två Blue water high avsnitt, jag fullkomligen älskar den serien!
Nu ska jag fortsätta läsa Harry Potter och fången från Azkaban{som förövrigt är en av de skummare böcker jag läst, fattade INGENTING där ett tag..} och sen så ska jag sova tidigt ikväll.
Puss.

en bild som jag tog på Maja igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0