NYÅR

Tjohej. Jag har nu läst ut Harry Potter och kan återvända till min blogg, men bara för en kort stund, snart så börjar jag i nästa! Det är bara 1400 sidor kvar, sen är serien slut!! DÅ kommer jag dö och allt det där.

Just nu taggar jag för nyår imorrn, och hoppas att det blir sådär SUPERKUL! Amanda och Sofia och Olivia(?) kommer till mig, så ska vi äta en bit mat och ha roliga timmen. Eller nåt.
Efter dessa något intressanta timmar så ska vi ner till torget, mysigt men kallt.

Jag har tyvärr inga bilder, men det kommer förhoppningsvis en årssammanfattning imorrn, eller dagen efter det! Jag har nämligen bara gjort till April..haha.

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av desperate housewives tillsammans med en tekopp. ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

olivia kommer inte :(

2010-12-30 @ 19:12:24
Postat av: Sofia Holmström

Yay :D Kul de kommer bli ! <3

2010-12-31 @ 12:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0