Harry Potter and the order of the Phoenix

Jag har tillbringat halva min dag hos Emma, och vi kollade på Harry Potter och Fenixorden. Jag har nu daaaaaamp för att Harry/Daniel är såhääär snygg och för att *SPOILER för alla som inte läst eller sett den(vilket antagligen inte är många mer än jag men)* Sirius dör. Damp på't eller nåt. Nu ska jag läsa boken, för det har jag inte gjort än, ehhe.

Iallafall, idag var då sista dagen i skolan! Vi kollade på innebandy och fick lite betyg och sånt! Jag är sjukt nöjd med mina betyg och lite förvånad över vissa saker, haha.
När vi slutat så gick jag och Amanda och Johan till Sunday, och där satt vi i två hela timmar och pratade. Kul var det.
Nu ska jag ta mig en dusch och försöka förtränga den HEMSKA film jag just sett, haha.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0