2010-12-16

Tjohej.
Idag har jag varit på världens bästa humör hela dagen, inga läxor och inga prov kvar!
Efter skolan så drog Sakarias med sig mig och Amanda och Amanda på stan, för att vi skulle hjälpa honom med juklappar till sina föräldrar...haha.
På stan hittade jag Lisa(hon skulle INTE ALLS köpa julklapp till mig) och vi stod och pratade lite om ytterst viktiga saker!

När vi hittat lite julklappasr till Sakarias föräldrar så gick jag och Amanda hem och prata om roliga saker, och sen så gick vi till Församlingshemmet och repade på en låt som vi ska spela i kyrkan på fredag, kuuuligt!

Nu ska jag begrava mig själv i Harry Potter boken och inte titta upp mer förrän jag ska sova! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0