Hola!

Hej! Jag heter Emma, och har just varit inne och bytt ut Emmas design (Haha, emma och emma!), och ville bara säga en sak.

 

Emma är min bästa vän, och vi har känt varandra sen den 10 Januari 2009. Vi blev bästa kompisar nästan direkt. Hon är en så sjukt go, ärlig, rolig och snäll person, och vi har alltid lika kul tillsammans, men vårat Twilight-freak-beteende (om ni undrar, så var det t.o.m jag som tvingade henne att läsa twilight! haha) och jag vet att jag alltid kan lita på henne. Vi har ungefär samma smak när det gäller allting, filmer, böcker, låtar, band, m.m. (OCH FROSTIES, EMMA! haha). Hoppas du vet att jag alltid finns här för dig Emma. Nu är det åtta dagar kvar, och jag är glad att det är just dig jag ska till Karlstad med, med just dig jag ska se den troligen största filmupplevelsen någonsin, med just dig som jag får uppleva det med. Det är ingen jag hellre vill göra det med.

Vad skulle jag vara utan dig? Troligen en Emma och ingen Audrey, en inte lika twilightgalen person och någon som inte tycker det var alls lika kul att sjunga och en boknörd utan någon som helst person att diskutera böcker med (haha). 

Jag älskar dig Nessa!♥



(Ser ni inte den nya designen, klicka på F5)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0