and I could feel the pressure

Hej! Kom på nu att jag inte bloggade nåt igår, haha! Men iallafall, idag hade jag bad och var tvungen att dyka ner 2 meter, och det är inte bra när man precis varit förkyld! Fick vatten i näsan, och upptäckte att allt i mitt ansikte hänger ihop. För när jag fick vatten i näsan, så gick det upp i ögonen, ner i munnen och ut i öronen. Så det brände nåt så otroligt i min mun så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Ellinor sa att jag inte behövde dyka mer då.

Imorrn är det Central show möte! Det ska bli väldigt kul, för det är verkligen det roligaste som finns! ( att få sjunga och spela alltså, haha.)

Men nu måste jag plugga lite, och även vila lite efter att jag blev helt slut efter mitt dykande!

KRAM!





(rubriken från pressure-paramore)







Och juste, jag och emma fotade igår, bilder kommer sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0