Amaffa, Alix och jag!

Hej! Så var skolan igång igen då, kul. Men det är 17 dagar kvar till New moon så bara det kan ju göra att man blir gladare i höstmörkret :) Ja tänkte att jag skulle ladda upp lite bilder för att sammanfatta Oktober men min dator verkar inte tycka om mig, eller det kanske är blogg som inte gillar mig? Jaja, de kommer nån gång! Idag var det en skön dag i skolan, precis som alla måndagar! Först har vi hemkunskap, sen håltimme/lunch och sen Engelska, Svenska och Musik, och så slutar vi efter musiken :D
Sen var det piano då! Gick väldigt bra, nästan klar med River flows in you nu! Ska bara finputsa lite.

Nu sitter jag och lyssnar på New moon soundtracket, bara för att jag inte gillar låtarna egentligen och måste LÄRA mej gilla dem, haha. Fast Lykke lis låt är bra :) Jag fundera ett tagpå vad jag skulle göra utan mitt spotify? Typ dö? haha.
Jag måste egentligen göra matte, för vi har prov på onsdag, pch så har jag engelskaprov imorrn, plus att vi har Ekonomiprov nästa onsdag. såååå kul! eller inte. Fast det är så mycket roligare att chatta med Amaffa och Alix, så  det får det bli!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: marigona

tack så himla mycket!! :D Sjuuukt hur snälla ni läsare är ! =)

2009-11-02 @ 22:13:22
URL: http://twilightobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0