fredag

Hej! Idag (eller tekniskt sett igår) så är jag faktiskt lite stolt över mig själv! haha. Jag överlevde skolan fastän jag är så förkyld, och inte bara överlevde, jag tyckte inte det var så hemskt som fredagar brukar vara! Det kaaaaaaanske beror på att idag var sista kemi och fysik labb lektionerna! Så himla gött! Och det är bara två veckor kvar i skolan :) Sen så gick jag på stan och köpte julklapp till simon. Klippte mej och gick hem. Mina bilder som jag framkallat hade kommit! GHissa om jag blev glad! Bilderna är jättefina (om man får säga så om sina egna bilder, haha) . Så jag ska ge bort några av dom i julklapp också :) Sen så har jag faktiskt gjort klart på mitt rum också! det tog bara en vecka att göra klart. haha. men nu är jag faktiskt nöjd. Det är mke renare.

 

Men nu börjar jag bli rejält trött. Så jag ska gå och lägga mig. Snart. ska bara kolla runt lite på internet först. haha.

 

Godnatt :)
Slänger in denna igen, bara för att! :)


Kommentarer
Postat av: fanny

sv: okej, så ska det ju inte se ut. Har fått det att funka i chrome och explorer, men kollar man via bloglovin så är det också fel ;(

2009-12-05 @ 18:18:30
URL: http://fannymalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0