Thailand

Nu sitter jag här och är nöjd över mig själv, för idag har jag gjort alla mina läxor, så att jag inte ska ha riiiktigt lika mycket till veckan. Imorrn är det måndag och jag orkar inte egentligen, men jag går iallafall bara 4 dagar, sen så ska jag till tyskland! Ska bli riktigt roligt, och snart så är det JUL och längtar så jag håller på att dö!

Och för att hoppa från det ena till det tredje så är jag väldigt väldigt avundsjuk på min moster och hennes familj, för dom ska till Thailand i 3 veckor, åker imorrn. Jag skulle verkligen göra vad.som.helst för att kunna åka bort i tre veckor men.... faktiskt lite omöjligt..haha. Iallafall så hoppas jag att dom får riktigtriktigt roligt!

Nu ska jag gå ner och dricka lite juice, för det blev jag helt plötsligt mycket sugen på.

I'm scared to face another day, cause the fear in me just don't go away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0