Sofie


En bild på Sofie från igår.
Tog en massa bilder igår, och jag håller på att redigera dom nu. Himla söt du är Sofie! ♥
Vi hade iallafall jättekul. Jag var jätteflum och babblade om massa konstiga saker, spelade in en film gjorde vi också men vi kom överens om att vi inte skulle visa den för nån.. :} Tack för en jättemysig kväll!
Efter att jag varit med Sofie så gick jag hem till Emma och var flum där ett tag... det var kul!

Idag var det Jössefröjda, så jag var på stan ett tag. Köpte nytt chaite för mitt är nästan slut, och sen så kollade jag runt i lite affärer, men jag hittade inte nåt kul...
Ikväll blir jag hemma, är helt slut verkligen! Sov i 2 timmar förut... men nån gång ska man göra det också..

Nu ska jag återgå till redigerandet, antagligen kommer det upp nån mer senare ikväll.
I want to be that girl who is next to you.

Kommentarer
Postat av: sofie

EMMA! tack själv. <3

2010-05-30 @ 11:40:20
URL: http://inala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0