Louise M


Louise har himla fin profil! Bilden är från igår, väldigt mysigt hade vi.
Idag har jag bara slappat, gjort iordning filmen till SO:n. Riktigt duktig är jag måste jag säga (väldigt mycket ironi). Orkade inte ladda ner Moviemaker så att hoppen mellan de två filmerna är..... snyggt!

Sen så kom Tuva också!

Så sjukt söt hon är. Så vi har busat riktigt ordentligt. Nu skulle hon promt till Pappas jobb och hämta grejer där som jag gett henne, som pappa har kört dit (pappa och morbror jobbar på samma ställe), för det var hon TVUNGEN att ha nu, annars ville hon inte åka hem. För söt! Tog en massa bilder som kanske kommer upp här, när jag gjort iordning alla andra bilder...haha.
Nu ska jag nog fortsätta läsa lite i Ondskan. Fler bilder från igår kommer nån annan gång.♥

EDIT: De två bilderna ska ligga bredvid varandra men min blogg vill inte samarbeta med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0