tröttnat

Okej, jag har redan tröttnat på headern. Den blev så rörig. Jag skyller på att det var min första,haha. Men jag gjorde en annan igår, så jag kanske byter, antagligen kommer jag byta eftersom jag har satans tråkigt heeeeeeela tiden! Mår ännu sämre idag än igår, men nu har jag smörjt på mig Vicks och toge en treo, och hoppas på att det ska bli bättre. Vicks är nu mer min bästa vän btw!

Det känns som det här inlägget blev väldigt.... rörigt. haha.
Nu ska jag gå ner och försöka få i mig lite frukost.♥

Kommentarer
Postat av: Emma - fotoblogg

usch, inte bra ju!:( men vi får höras till möran så får vi se :D juste, jag har tänkt fråga dig jättelänge men glömt: genom att jag fattar nada på wordpress typ när det gäller design och det var så längesen jag gjorde en på blogg.se är jag sugen på att göra en, så om du vill kan jag göra en ny åt dig :) fast header och sånt får du ju göra själv om du vill :D

2010-03-05 @ 09:32:29
URL: http://photosbyemma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0