TRÅK

Jag är trött, fryser och har vääääldigt tråkigt. Men annars är det bra! Haha.
Men jag har ingen aning om vad jag ska göra nu... Låg kvar i sängen rätt länge, sen så duscha jag. Och sen så slog jag ihjäl litetid genom att städa nere i källaren. Jag är ledsen Lisa, men jag slängde din redbull ;) x)


Och juste, igår när jag skulle gå och lägga mig, så fick jag ett sms från Sofie. Hon undra om jag var hemma och om hon fick låna toaletten, haha söt.♥  Och bara för det så får ni se en bild på Sofie, vet inte om jag visat det tidigare men om jag gjort det så får ni se den en gång till helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: sofie

EMMA, du är räddaren i nöden ibland! Jag var verkliiiigen toanödig.:D

2010-06-14 @ 20:54:29
URL: http://ina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0