Tisdaaaaaag

Kom precis hem, har varit och klippt mig, och jag är sjukt nöjd! (är alltid nöjd när jag klipper mig där jag klippte mig men ja..) Ni kanske får se en bild, men jag tror inte att jag orkar ta nån.. x)

Idag var det en mysig dag, På SO:n prata vi om hösten, och sluta 20 minuter tidigare, på tyskan så gjorde vi en utvärdering (jag skrev "du är bäst!" till Astrid :D) så vi fick sluta 15 minuter tidigare. Sen vare matte, och det va genomgång på Matteprovet, som jag förövrigt hade 24/25 på! Enda felet var att jag hade glömt utträkning, surt. Sen så hade vi fysik i... 10 minuter ungefär, sen så fick vi sluta. Sen så vare Centriad och alla som inte va med på den fick göra nåt eget. Jag läste i typ en timme, och sen så gick jag och klippte mig!

Inte så krävande dag med andra ord! {:

Imorrn så ska vi ha våran sista matte-lektion för iår, och sen städa skåpen. Sne så ska vi väl göra nåt mer "roligt", men jag tråkar bara ut er x)
Jag är även lite av ett happyface idag, och bara för det så ska jag städa på mitt rum nu!

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0