There is no end, for love like mine.

hejhopp!

Idag har jag inte gjort så jättemke.. Hade en lektion i skolan, sen var det fotboll. Efter det så gick jag ett varv på stan och hitta ett par kortbyxor! Och sen så hade jag min sista pianolektion för iår. Känns gött, behöver vila lite från det känner jag...

Iallafall, fotbollen var rätt trist, men jag satt och prata med Lisa och spana på folk, så det blev rätt kul ändå.
Jag och Lisa har startat en klubb :} Sofie fick va med också, eftersom hon är så söt :D

Haha, jag är lite övertrött och sådär men ni får ha överseende.. x)
Mår faktiskt hyffsat bra idag måste jag säga, nu ska jag med Mamma på Rinnens vårshow, bara för att jag inte har nåt roligare för mig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0