Sång.

Hejhopp! Här var det inte allt för mycket uppdatering inte, och mer lär det inte bli. Vi åker ut med båten ikväll och är ute till söndagkväll. OCH JAG HAR FORTFARANDE INTE BESTÄMT HUR JAG SKA GÖRA IMORRN! -.- Nästan så att jag får panik snart ju!
Iallafall, igår så spela jag The Sims hela dagen. Sen tog jag en tur till min mammalediga sånglärare, så sjöng jag i en timme eller nåt. ÅH vad kul det var! Och så längesen! Iallafall så öva vi inför på söndag, då jag ska sjunga ute i Björknäs. Klockan 18 är det om nån vill komma och titta ;).

Sen var jag tvungen att gå ner till hamnen där min kära mor och far var. Så tittade jag på när dom städa båten och så läste jag hungerspelen (HEMSK bok. Nästan så man blir rädd!)

Idag ska jag packa och sånt och försöka bestäma mig. DEN delen lär nog inte gå så bra men skitsam liksom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0