Imorrn.

Äntligen så är det dagen före skolavlsutningen. Det här året har gått så himla snabbt. När vi börja sjuan så var det liksom.."oj det är sportlov! Oj det är jullov! Oj det är Central show! Ojdå, bara två veckor kvar tills vi slutar." Men ändå, så himla gôtt!♥

Idag var det klasskampsdag, och jag hade väl inte superkul, men det var inte det värsta jag gjort i mitt liv heller. Nu är jag helt slut typ (efter att ha vandrat runt halva stan) så jag ska sova tidigt ikväll. Jag börjar halv åtta imorrn.. :P

EDIT: Jag menar höstlov, men jag skriver ALLTIDALLTIDALLTID fel! Har gjort det ända sen i höstas så.. ja.. x)

Kommentarer
Postat av: emma

NEJ EMMA XD inte sportlov!!! höstlovet kommer före jullovet SEN sportlovet xDHAHAHA ;)

2010-06-11 @ 15:23:46
URL: http://photosbyemma.wordpress.com
Postat av: emma

ojdå fick se editen nu :D

2010-06-11 @ 15:24:16
URL: http://photosbyemma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0