igår.

Hejhopp!

Gårkvällen blev sjukt rolig, även fast regnet öste ner. Först åt jag på the roof, och sen så gick jag ut för att jag skulle kolla på "The guitar gangsters". Där träffa jag Lisa, Louise, Jacob, Albin och Martin.
Sen efter en smärre omväg så gick vi hem till mig. Jag och Lisa gick loss på pianot. Skönsång i allra högsta grad. eh, eller inte.... eftersom både jag och Lisa var ganska övertrötta så försvann skönsången redan vid andra låten eller nåt... sen var det bara skrålande. Men kul hade vi, och det är ju huvudsaken! Sluta iallafall med att alla hade gått hem förutom Lisa. Så spela vi lite till, sen så åkte hon hem.

Synd att jag inte spela in hur vi lät, skulle varit kul att hört. Jag har iallafall ont i halsen så det var nog inte världens finaste, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0