Happyface

Jag är happyface idag. Och det är ju ganska roligt :D

Iallafall, städade skåpen idag, alltså skurade, och så rent har inte mitt skåp varit på mångamånga månader.. Men nu är det fint!
Imorrn är det klasskampsdag, och kameran åker med för en gångs skull! Fun :} Skapar några sista minnen från sjuan med klassen.

Appropå det, så hade min gamla skola skolavslutning idag som jag var och kolla på. Fick massa gamla minnen tillbaka. Och vad mycket jag har förändrats på det här året. Förra året vad jag en rädd Sexa, som skulle börja på friskolan till hösten, som varken vågade säga bu eller bä. På scen vågade jag ju stå då men... Blyg var jag, och jag kände nästan inte nån, och ingen kände mig. Det jag antar att jag vill ha sagt är att jag trivs satans bra just där jag är nu. Sen skulle ju en del kunna vara bättre, men bättre än förra året, det är det.

Oj så djupt det blev. Det kan man inte tro när klockan är 10.... Nu ska jag sova, och förhoppningsvis INTE drömma sånadär "roliga" drömmar som jag drömt på sista tiden. ♥

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tusen tack :-)

2010-06-10 @ 08:28:51
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0