Vampyr.

[bloggpaus]


Hejsan hoppsan lillasyster! Nu har jag inte bloggat på himla länge, p.g.a att min stora dator har damp, vilken inte är den enda som ha damp i den här familjen. jg tillexempel har inte varit normal på hela veckan, haha. annars så rullar väl livet på. Jag har fotat Emma och gör henne till vampyr. Så himla kul. Ni skulle få se dom men dom ligger på dampdatan. I söndags bröt jag ihop totalt, hade alldeles för mke att göra, men nu har jag pratat med Göran och ska inte spela mer jävla bas i den där jävla misguided ghosts. haha. Och när jag gjort det så var det som att allt släppte(HAHA, internt skämt här.) ! Och juste, jag dog i måndags, tisdags,onsdags och idag. fast mest idag. haha.

Det känns som att det här blev lite osammanhängande men that's life. Imorrn är det engelskaprov. Det kommer inte gå bra. Även fast Sofie kallar mig för MVG-barn. Men nu ska jag gå innan det blir ännu värre.

Rock on♥

Kommentarer
Postat av: Emma - fotoblogg

Åh, dom vill jag se!:D

2010-01-29 @ 11:53:07
URL: http://emmakalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0