1 år


1 år.
52 veckor.
365 dagar.
Sen orka jag inte räkna längre, men jag och Emma har varit kompisar ett år idag. haha. Som firades med att göra sånt vi gjorde förr. Som att dansa dansmatta och sjunga "Build me up, buttercup" på singstar. Mysigt.


Nu sitter jag här och är lite smått deprimerad för att skolan börjar imorrn. Fast så ska jag inte tänka egentligen, för det kommer bli massa kul den här våren.
-Födelsedag
-Nikon D5000
-Central show
-SATC 2
-Eclipse

Säkert nåt jag glömt men...
Nu ska jag lägga in lite bilder från kameran från igår(Emma och marcus var här, MÅNGA roliga bilder, haha) och sen så är det väl bädtajm.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till oss!



Glöm inte att blogga om något händer på twitter, jag bloggar inte om jag ser nått där :) Och jag kollar resten :D

2010-01-11 @ 17:23:56
URL: http://emmakalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0