Osammanhängande

Idag har jag varit på dåligt humör. Och så har jag varit hur glad som helst. Haha, det var kul. Malin skojade med mig så jag hatar henne också. Precis som jag hatar Amanda. Haha. Imorrn blir det Södertälje, som inte är kul alls, förutom att jag slipper eftermiddagen i skolan. Men jag är ju borta heeeeela helgen. H.A.T.A. men det är bara en vecka kvar till sportlov nu. :) Jag tror jag är halvdeprimerad. Ibland är jag, ibland inte. Iallafall så har inte dagen varit den bästa, fast det var ändå ganska kul. Pappa försa sig också, det var roligast av allt, haha. Denna text är osammanhängande men jag är sån i huvet just nu så ni får väl överleva. Eller nåt.

Bajj♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0