flummflummflumm!

dagen var bäst, massa grattiskramar, TACK ALLA! Repen var också förjävla kul, Lara var sjuk på första, så jag agera pianist också, det var lite halvjobbig, men kul ändå. Sen var Både Rebecka och Ronja sjuka, så vi hade ingen som sjöng. Då fick jag spela och sjunga samtidigt igen. Lät väl sådär halvbra, haha. Men sen så tröttnade jag på att sjunga, så Daniel sjöng och Lisa spela trummor. Det var så jävla roligt, så jag är helt övertygad om att vi skulle få köra den på showen om vi ville. Och Lisa satte på Kalle Anka- ljud i högtalarna, och då blev det ju inte lättare att hålla masken. Vi körde låten två gånger, jag skratta alltså konstant i 6 minuter. Sen hade jag skrattkramp. Nu lyssnar jag på My chemical Romance och ska snart äta.



ROCK ON♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis gumman<3

2010-02-08 @ 20:56:27
URL: http://emmakalsson.blogg.se/
Postat av: ida

grattis!! :)<3

2010-02-10 @ 11:54:37
URL: http://iidasundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0