E eller F#m...?

Okej, jag kanske är ett MVG-barn för provet gick rätt bra. tror jag. jag blev ju sjuk så jag var tvungen att göra det idag istället. Astrid sa iallafall att det såg bra ut, haha. Nu är jag äääääntligen hemma och helt slut är jag. Repen var kul. Kom äntligen nån vart med All these things that I've done. Det lät grymt om jag får säga det själv,haha. Och The Climb flumma vi bort, speciellt Rasmus. Och jag och Lisa diskuterade i 10 minuter om det skulle vara E eller F#m. Tydligen skulle det vara E och SEN F#m, så båda hade rätt, haha. Nu tråkar jag ut er med massa musikprat så nu ska jag göra nåt vettigare. Som att kolla på Desperate housewives. För det är väldigt vettigt. (jag har damp och kommer troligtvis ha det ett tag framöver, därför så konstiga inlägg)

Rock on♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0