Biologi

Hejsanhoppsan :) Min blogglust har försvunnit lite, därav den dåliga uppdateringen. Mycket i skolan har vi också.
Var som att lärarna kom på att nu ska vi ge eleverna riktigt mke att göra innan sportlovet. Jag tycker verkligen om att vi ska ha biologiprov på fredag. Jag kan absolut nada. Men that's life, jag ska plugga imorrn, haha. Imorrn är det kör också, och om det var förra gången så kommer det vara astråkigt, men om det är som det  var gången före det så är det jättekul. Blandade känslor alltså. Nu tror jag att det är bäst att jag slutar, för det känns som jag bara svamlar på.
*asg*
Bilden är ett internt skämt, som jag inte ska ta här, haha.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0