23/2-10

Hejsanhoppsan! Här var det längesen man va. Helgen var rätt bra ändå, shoppade massa, bl.a en ny skinnjacka :D Bara väldigt dumt att det är 15 grader kallt så om man skulle gå ut med bara skinnjacka så skulle man frysa rumpan av sig. Eller nåt.

Igår var det nästnäst sista repet. Jag börjar bli mäkta nervös för det nu, jag nästan dör! Och så kan jag inget utantill heller, så det måste jag lära mig! Det blir väl min syssla under lovet, haha. Nu ska jag läsa biologi, prov på fredag... dampannika.
Fast innan biologin blir det te :) Sen ska jag kolla på desperate housewives!
Och nu logga Olivia in, så vi ska nog dampa lite också, haha.

Rock on♥

Du behöver bara visa dig och jag blir knäsvag och vet inte vart jag ska ta vägen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0