trött

man skulle kunna tro att det hjälper att sova 12 timmar, men nejdå. Eller jag är inte så trött så att jag somnar sittande längre, men jag är verkligen inte pigg. Idag är det ju då söndag, som påminner mig om att det är måndag imorrn. Inte kul. Känns som att den här helgen har gått väldigt fort? Eller så är det bara jag som är van att helger är långa som påsklov. Elle så kan det va så att jag aldrig sov emellan fredag och lördag, så att det fortfarande är Lördag i min hjärna... tål att tänkas på, haha.

Gud vad jag känner att jag babblar nu. Ska sluta.
Måste bara visa denna bilden och berätta att den framkallar ett väldigt långt skrattanfall, när man inte sovit på 30 timmar... x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0