Ultra violas , lila fans, lila fans!

Hej! Dåligt bloggande sista tiden då jag inte haft tid, har tre prov de två veckor som kommer... Iallafall, igår var jag på hockey! Det var faktiskt riktigt kul för i satt i Logen (Pappa har de biljetterna på jobbet) och där är det väldigt lyxigt, haha. jag drack två koppar kaffre och var överspeed hela matchen. Sen så köpte Mamma och Simon en ny cd men "The Wolfpack", Alltså hejaklacken! Vi hade lyssnat igenom hela skivan innan vi kommit ut från parkeringen ( Det skulle kunna betyda att antingen var skivan kort eller så tog det överdrivet lång tid att ta sig ut från parkeringen, i detta fall var det det förstnämnda) Så den hade gått runt typ 6 gågnger innan vi var hemma, och dom är ju inte så jätte oförutsägbara så man kunde texten och melodin redan första gången man hörde den... jag sjöng med, en oktav högre förstås, haha. Idag har vi studiedag, fast jag får inte va hemma hela dagen, klockan tre börjar piano-orkestern. Det ska faktiskt bli riktigt kul! Dirigenten är typ, superknäpp. Sist låg han på golvet. haha. Ajja, nu måste jag gå och duscha,
Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0