Simon, du kan väl spela nåt kul?!

Hej! nu är jag hemma igen. Jag och simon, mamma och Pappa har varit på resturang med Sill, Dill,Helena och Per :) Det har varit kul eftersom vi inte träffat dom på ett par månader nu. Nu har vi barn gått hem och simon och sill ska spela playstation, väääärldens tråkigaste spel: transformers. Det tkr inte jag och Dill om! Nu gick Sill förbi spelet och drog ut sladden, jag och Dill skrattar! haha. Nu ska dom byta spel, jag och dill röstar på high school musical 3 dance men det gör inte simon och Sill, så dom spelar gta vice city stories (?) och det är om möjligt ännu tråkigare, haha. Nu snodde dill min mini-pc och jag sitter här i min ensamhet och bloggar... synd om mej! Bara så att alla vet så är Sill är Jesper och Dill är Josefin xD
Nu så ska jag gå och tvinga simon att byta spel! Så jag får nog roligt att titta på.
Ajja, ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0