Party in the U.S.A

Hej! Idag har jag spelat massa barn dataspel, typ Pettson och findus... haha. Men alla måste få vara barn nån gång. Sen så har jag även gjort matteläxan (Stolt!) och nu sitter jag och lyssnar på party in the U.S.A med Miley Cyrus, jag gillar inte henne egentligen men den låten är riktigt skön. Imorrn är det skola då, jag har faktiskt ingen söndagsångest alls, tror att det beror på att vi har vääärldens gooaste dag imorrn. Hemkunskap, Engelska, Svenska och Musik. Inte alls lång och inga no-ämnen!! jag måste bara komma ihåg att ta med Dills tröja och ge den till Sill imorrn... men nu babblar jag bara på, så jag säger hejdå nu.


Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0